Nasza kadra

Nasza kadra

Tobiasz Bąkowski

Absolwent Wyższej Szkoły Marketingu i Zarządzania w Lesznie. W C&C Partners od 2014 roku, od początku związany z systemami bezpieczeństwa. Początkowo zajmował się wdrażaniem systemów. W 2015 roku odpowiedzialny był za uruchomienie analizy obrazu na projektach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej oraz Portu Lotniczego Modlin. Następnie przez ponad rok zajmował stanowisko kierownika ds. serwisu, a od 2018 roku pełni funkcję kierownika ds. produktu.

Zdobytą wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z klientami, oferując wsparcie w dalszej eksploatacji systemów zabezpieczeń. Bezkompromisowo podchodzi do kwestii utrzymania systemów w najnowszych wersjach i jest doskonałym doradcą w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności kolejnych wersji oprogramowania.

Wojciech Jurewicz

Informatyk, manager i absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy na kierunku Inżynieria Komputerowa – specjalność „Sieci i systemy komputerowe”. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku zarządzanie oraz absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku „Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo teleinformatyczne w biznesie”. Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg PN-EN ISO/IEC 27001:2017. Związany z C&C Partners od 2009 roku. Kierownik Działu Wsparcia Technicznego. Od początku pracy zarządza kluczowymi produktami firmy. W latach 2009-2010 odpowiedzialny za okablowanie strukturalne ADC Krone, a od roku 2010 związany z rozwojem portfolio rozwiązań światłowodowych. Praktyk w zakresie wykonywania pomiarów światłowodowych, wdmuchiwania kabli oraz spawania włókien światłowodowych. Wiedzę teoretyczną zdobył podczas studiów inżynierskich, specjalistycznych szkoleń zewnętrznych oraz codziennej pracy z produktem.

Bartosz Juskowiak

Technik informatyk, który po miesięcznej praktyce w naszej firmie postanowił dołączyć do zespołu. Bartek to młoda i ambitna osoba, która prywatnie interesuje się motoryzacją, militariami oraz nowinkami technologicznymi. Obecnie rozpoczyna swoją karierę zawodową w zakresie Systemów Sygnalizacji Pożaru i ich funkcjonalności na stanowisku specjalista ds. produktu w Dziale Wsparcia Technicznego. Jego najmocniejsze cechy charakteru to ogromne zaangażowanie w powierzone zadania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwoju.

Remigiusz Kałmuczak

Absolwent studiów magisterskich na kierunku Automatyka i Robotyka na Politechnice Poznańskiej. Podczas studiów inżynierskich rozpoczął staż w firmie C&C Partners, dzięki czemu już na tym etapie poznawał systemy wchodzące w skład oferty. W trakcie swojej drogi zawodowej w C&C nabył wiedzę praktyczną podczas realizacji procesu wdrożenia poszczególnych systemów dla mniejszych, dużych, jak i bardzo dużych projektów. Ma na swoim koncie niezliczoną ilość szkoleń inżynierskich, projektowych, instalatorskich. Poziom jego wiedzy jest stale podnoszony poprzez liczne szkolenia techniczne realizowane przez producentów naszych rozwiązań , które są potwierdzane licznymi certyfikatami. Obecnie pełni stanowisko kierownika działu wdrożeń, który realizuje wiele niestandardowych funkcji poszczególnych systemów.

Przemysław Kaźmierczak

Z firmą C&C związany nieprzerwanie od ponad 14 lat. Jak przystało na inżyniera i absolwenta Politechniki Wrocławskiej na kierunku Elektronika, od początku swojej pracy odpowiedzialny jest za techniczną implementacje oferowanych przez C&C rozwiązań, a w szczególności systemów bezpieczeństwa. Od 2012 roku kierownik Działu Wdrożeń, a od 2019 roku kierownik nowego Działu Wsparcia i Serwisu. Swoje umiejętności praktyczne zdobywał uczestnicząc w wielu szkoleniach, ale przede wszystkim podczas ogromnej liczby wdrożeń bardzo różnych projektów w kraju i zagranicą. Jest ekspertem w zakresie systemów KD, SSWiN, CCTV, a także interkomów i VoIP. W chwili obecnej lubi dzieli się swoją wiedzą z klientami świadcząc usługi wsparcia technicznego, a także prowadząc zaawansowane szkolenia z zakresu systemów bezpieczeństwa.

Adam Konieczny

Związany z rynkiem niskoprądowym od 2007 roku. Specjalista - praktyk w dziedzinie systemów telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz komunikacji interkomowej. Na co dzień wspiera projektantów swoim doświadczeniem. Uczestniczył w takich projektach, jak: wdrożenie monitoringu na Stadionie Miejskim w Krakowie (Wisła Kraków), implementacji systemów zabezpieczeń dla Politechniki Wrocławskiej, systemu komunikacji głosowej dla tuneli w Lalikach, Katowicach i Gliwicach.

Robert Kopaszewski

Magister inżynier o specjalizacji elektronika przemysłowa oraz informatyka - systemy rozproszone. Doskonale radzi sobie z doborem rozwiązań technicznych i konfigurowania sieci telekomunikacyjnych w zakresie realizacji usług: miedzianych sieci - POTS, ISDN, SDH, x-DSL, optycznych sieci - P2P, x-PON, WDM, D-WDM, CCTV oraz wdrażania systemów IP-TV.

Robert to jeden z bardziej doświadczonych i najdłuższych stażem pracowników C&C. Z naszą firmą niezmiennie związany jest od  1992 roku. Jego doświadczenie zawodowe sięga  roku 1986, kiedy to serwisował i konfigurował elektronikę przemysłową, a następnie elektroniczne rozwiązania dla telekomunikacji. Od listopada 1992 roku brał aktywny udział we wsparciu technicznym projektowania, budowy i realizacji miedzianej sieci telekomunikacyjnej dla największych operatorów w Polsce. W latach 1999- 2015 wspierał projektowo, technicznie i realizacyjne rozwiązania światłowodowe dla operatorów, takich jak m.in.: Orange S.A, Dialog S.A, Netia S.A, PTK Centertel Sp. z o.o., Sprint Sp. z o.o., Emitel,  Polkomtel. Lata 2006-2015 upłynęły mu przy czynnym udziale we wsparciu opracowywania studium wykonalności, a następnie wsparciu technicznym: projektowania, budowy oraz rozwiązywaniu problemów technicznych w trakcie realizacji Dolnośląskiej, Wielkopolskiej, Małopolskiej, Pomorskiej, Mazowieckiej, Warmińsko – Mazurskiej oraz Podlaskiej Sieci Światłowodowej. Natomiast od 2015 roku do dziś aktywnie wspiera techniczne budowy sieci FTTH w technologiach x-PON dla wersji doziemnej jednorodzinnej, napowietrznej ADSS oraz wielorodzinnej x-Treme Flex.

Adam Kozłowski

W firmie C&C Partners pracuje od stycznia 2015 roku. Aktualnie jako specjalista ds. serwisu w dziale wsparcia i serwisu. Z wykształcenia inżynier informatyk ze specjalizacją projektowanie i zarządzanie sieciami telekomunikacyjnymi. Zainteresowania Adama to informatyka, nowe technologie, sport oraz motoryzacja.  Wsparcie klienta oraz nowe wyzwania techniczne są jego motorem napędowym w codziennej pracy.

Marcin Krauze

Z wykształcenia technik informatyk, z pasji programista. Z C&C Partners związany jest od ponad 3 lat. Te lata spędził na wdrażaniu i serwisowaniu systemów bezpieczeństwa: iProtect, VDG Sense, Commend, ParkAssist i Detnov. Aktualnie specjalista do spraw serwisu i główny technik od systemów pożarowych. Spełnia się jako trener podczas licznych szkoleń z zakresu systemów bezpieczeństwa, w tym kontroli dostępu i systemu sygnalizacji pożaru. Twórca oprogramowania działającego u kilku klientów (integracje) i aplikacji wspomagających pracę z systemami z oferty firmy. Z serwerami pracuje od ponad 10 lat i ma na swoim koncie: uruchamianie wielu serwisów www, systemów przetwarzania i przechowywania danych, współtworzenie i utrzymywanie sieci VPS oraz tysiące godzin spędzonych na programowaniu usług.

Piotr Roszkowski

Związany z rynkiem niskoprądowym od 2006 roku. Przez pierwsze lata zdobywał doświadczenie w dziale projektowo-wykonawczym Gdańskiej Kuźni Talentów Ostoya Data System. W C&C od 2012 roku pracuje jako specjalista ds. projektu. Praktyk w dziedzinie projektowania systemów telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz komunikacji interkomowej. Na co dzień wspiera projektantów swoim doświadczeniem. Uczestniczył w takich projektach, jak: wdrażanie zintegrowanych systemów zabezpieczeń Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, Centrum Medycyny Inwazyjnej, systemów zabezpieczeń dla Uniwersytetu Gdańskiego - wydziały Neofilologii, Biotechnologii oraz Informatyki.

Leszek Schmidt

Umiejętnie dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia i warsztaty, podczas których uczestnicy doceniają poziom jego wiedzy oraz doskonałych umiejętności jej przekazywania. Z firmą C&C Partners jest związany od 2008 roku. Swoją karierę rozpoczynał na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń i serwisu, następnie rozwijał się jako kierownik ds. produktu, a obecnie pełni funkcję kierownika działu. Zgromadził spore doświadczanie podczas pracy w branży systemów zabezpieczeń z zakresu systemów PSIM, SMS, KD, SSWiN, VoIP, Interkom, VMS, CCTV, SSP, DSO. Miał przyjemność wdrażać oraz integrować systemy bezpieczeństwa w licznych projektach zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Projektował systemy bezpieczeństwa, współprowadził projekty programistyczne oraz napisał, sprzedał i wdrożył napisane przez siebie aplikacje. Ponadto na bieżąco nadzoruje wprowadzenie nowości produktowych do portfolio firmy i pozostaje w bezpośrednim kontakcie z dostawcami zagranicznymi.

Tomasz Smoczyk

Od 2008 roku związany z firmą C&C Partners. Zaczynał swoją karierę jako specjalista ds. wdrożeń i serwisu, obecnie pełni funkcję kierownika ds. produktu.  Posiada kilkunastoletnie doświadczanie w branży systemów zabezpieczeń oraz praktykę z systemami PSIM, SMS, KD, SSWiN, VoIP, Interkom, VMS, CCTV, SSP, DSO. Wdrażał i integrował systemy zabezpieczeń w wielu projektach zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Ma na swoim koncie projektowanie systemów bezpieczeństwa,  wprowadzanie nowych produktów/rozwiązań do oferty C&C, prowadzenie projektów programistycznych. Napisał kilka własnych aplikacji, które zostały sprzedane i wdrożenie na polskim rynku. Od wielu lat dzieli się swoją ogromną wiedzą podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów.

Sebastian Stokłosa

W firmie C&C Partners pracuje od 2012 roku. Do 2016 roku odpowiedzialny za rozwój okablowania światłowodowego z oferty Fiber, a od 2016 roku zarządza grupą produktów okablowania pełniąc rolę kierownika ds. produktu w zakresie dwóch grup produktowych: okablowanie certyfikowane Multimedia Connect oraz okablowanie dystrybucyjne m.in. SecurityNet.

Jest ekspertem w zakresie rozwiązań pasywnych zarówno miedzianych, jak i światłowodowych. Wieloletni praktyk z doświadczeniem jako serwisant IT oraz instalator sieci niskoprądowych i internetu radiowego. Nieustannie doskonali warsztat trenerski poprzez udział w konferencjach, specjalistycznych szkoleniach oraz codzienną praktykę. Prywatnie przez 12 lat sędzia piłkarski, miłośnik biegów długodystansowych oraz absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie na kierunku Wychowanie Fizyczne.

Tomasz Strehl

Energiczny, entuzjastyczny specjalista ds. wdrożeń, który z firmą C&C Partners jest związany od 2016 roku. W branży IT działa od 15 lat wciąż poszerzając swoją wiedzę. Obecnie jest odpowiedzialny za wdrażanie systemów IT w obszarach bezpieczeństwa budynkowego. Bardzo lubi dzielić się posiadaną wiedzą podczas prowadzonych szkoleń, a jego specjalizacja to systemy CCTV, KD, SSWiN, PSIM oraz systemy parkingowe.

Jakub Szyszka

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie ukończonej z tytułem inżyniera na kierunku Elektrotechnika z Informatyką Techniczną. Od 15 lat związany zawodowo z  firmą C&C Partners. Uczestniczył w wielu ciekawych przedsięwzięciach oraz projektach m.in. we wdrożeniu pierwszego w Polsce systemu CCTV IP w ramach przygotowań stadionów do Euro 2012. Inne osiągnięcia to opracowanie spersonalizowanych stacji interkomowych wykorzystywanych do komunikacji głosowej w okrętach podwodnych oraz specjalnych pojazdach szynowych. Jednym z ostatnich wyzwań Jakuba było wdrożenie do oferty C&C Systemu Sygnalizacji Pożarowej marki Detnov. W ramach realizacji tego zadania, uczestniczył w kursie branżowym organizowanym przez CNBOP-PIB. Prywatnie miłośnik żeglarstwa ze stopniem jachtowego sternika morskiego. Aktualnie, w ramach podnoszenia kompetencji menedżerskich, słuchacz studiów Executive MBA realizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Piotr Walkowski

Z wykształcenia inż. Elektromechatronik, absolwent pierwszego rocznika Studiów Dualnych w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. W C&C Partners pracuje od 2016 roku na stanowisku specjalista ds. wdrożeń. Od początku pracy specjalizuje się w systemie VDG Diva/Sense. Pierwszy duży projekt (tj. Galeria Bielany we Wrocławiu) rozpoczął miesiąc po zatrudnieniu, co pozwoliło mu na szybie pozyskiwanie wiedzy praktycznej. Od tego czasu wziął udział we wdrożeniach lub suporcie ponad 100 projektów. Doświadczenie szkoleniowe nabywa od 4 lat, prowadząc szkolenia inżynierskie, administratorskie i operatorskie z zakresu VDG Sense.