Kompleksowe i sprawdzone rozwiązanie interkomowe od C&C Partners

Jako wiodący europejski producent, dostarczamy rozwiązania umożliwiające komunikację interkomową począwszy od prostych stanowisk typu punkt-punkt, a skończywszy na kompleksowych systemach komunikacyjnych, czy kolumnach SOS. Laboratoria firmy przez cały rok pracują na pełnych obrotach, a specjaliści od sprzętu, oprogramowania oraz prac rozwojowych współpracują ze sobą, aby sprostać wymaganiom rynku i tworzyć najwyższej jakości interkomy od początkowej koncepcji do gotowego produktu.

Permanentny rozwój produktów 

Nasze produkty podlegają ciągłemu rozwojowi i optymalizacji. Dzięki temu poziom ich jakości i funkcjonalności odpowiada na stale rosnące potrzeby i wymagania klientów. Zarówno użytkownicy, jak i wykonawcy oraz klienci końcowi wysoko ocenią nasze rozwiązania, przede wszystkim z uwagi na trwałość, dopasowanie do indywidualnych potrzeb oraz możliwość integracji najnowszych systemów z rozwiązaniami starszych generacji.

Oferowane rozwiązania interkomowe

  • moduły interkomowe,
  • interkomy wandaloodporne,
  • interkomy medyczne posiadające Atest Higieniczny wydany przez NIZP-PZH,
  • interkomy przemysłowe oraz do stref EX,
  • interkomy z wyświetlaczami dotykowymi,
  • wzmacniacze PA,
  • głośniki IP wspierające Onvif,  
  • serwery interkomowe
  • pierwszy na świecie wirtualny serwer interkomowy VirtoSIS.

Najważniejsze cechy systemu interkomowego od C&C Partners

  • funkcje połączenia, prywatności, zajętości oraz żądania połączenia
  • funkcje DSP
  • funkcje zarządzenia elementami wejść i wyjść
  • funkcje przełączania rozmów
  • rozgłoszenia grupowe
  • opcja konferencji
  • funkcje alarmowe
  • integracja z systemem kontroli dostępu (otwieranie przejść z interkomu)
  • śluzowość przejść 
  • możliwość tworzenia rozbudowanych systemów nawet do 25000 interkomów
  • tryb Open Duplex® - możliwość jednoczesnego mówienia i słuchania w trybie głośnomówiącym z odległości nawet 7 m do stacji
  • integracja programowa pomiędzy systemami pozwalająca zarządzać rozmową, rozpoczynać lub kończyć rozmowę interkomową korelując połączenie głosowe z obrazem z kamery przemysłowej
  • krystaliczna jakość mowy eHD (pasmo 16 kHz)
  • monitoring głośnika oraz mikrofonu
  • inteligenta regulacja głośności 
  • audio monitoring, np. automatyczne nawiązanie rozmowy w przypadku dużego hałasu podczas obecności strażnika
  • kanały radiowe i muzyczne; zintegrowane radio, kanał muzyczny w interkomie (brak konieczności stosowania transformatorów oraz technologii 100V)
  • przekierowanie rozmów na inną stację interkomową, telefon analogowy, VoIP lub DECT
  • nagrywanie rozmów, połączeń grupowych oraz rozgłaszanych komunikatów
  • integracja systemów zapewniająca możliwość nagrania rozmowy w technologii lip-sync przy wykorzystaniu strumienia wideo pochodzącego z serwera CCTV
  • zapisywanie dźwięku audio w oryginalnym kodeku G.722 zapewnia doskonałą jakość dźwięku HD w pasmie częstotliwości do 7kHz