Zaawansowany system Interkomowy

Portfolio produktów firmy Commend obejmuje wszystkie produkty umożliwiające komunikację interkomową, począwszy od prostych stanowisk typu punkt-punkt, a skończywszy na kompleksowych systemach komunikacyjnych. W oparciu o sprawdzony system blokow, oferowane rozwiązania są doskonale dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Laboratoria firmy przez cały rok działają na pełnych obrotach, a specjaliści od sprzętu, oprogramowania oraz prac rozwojowych współpracują ze sobą, aby sprostać wymaganiom rynku i tworzyć najwyższej jakości interkomy od początkowej koncepcji do gotowego produktu.

Istniejące produkty również podlegają ciągłemu rozwojowi i optymalizacji. Przede wszystkim są dostosowane do stale rosnących potrzeb i wymagań klientów. Rezultatem tej pracy są produkty wysoko cenione przez klientów za trwałość oraz możliwość integracji najnowszych systemów z rozwiązaniami starszych generacji.

W skład oferty wchodzą:

  • specjalne kolumny Help Point ze zintegrowanym sprzętem ratunkowym (np. gaśnice lub defibrylatory)
  • interkomy kasowe
  • stanowiska interkomowe ze zintegrowaną kamerą wideo, umożliwiającą podgląd śluz, drzwi i bram
  • stanowiska interkomowe z możliwością kontroli dostępu do drzwi, bram i szlabanów
  • stanowiska interkomowe dla obszarów o wysokim stopniu zagrożenia wybuchem (świadectwo ATEX)
  • stanowiska interkomowe odporne na działanie środków odkażających, nadające się do zastosowań w pomieszczeniach terapeutycznych oraz salach operacyjnych, zgodne z Unijną dyrektywą EN 60601-1.
  • stanowiska informacyjne oraz stanowiska wywoływania alarmowego, wodoszczelne i odporne na dewastację
  • stanowiska interkomowe stosowane w windach, przy bramach wjazdowych oraz wejściach do budynków
  • interfejsy użytkownika (np. dla przemysłowych pulpitów sterowniczych lub ekranów dotykowych)

Interkomy umożliwiają:

  • wygłaszanie komunikatów głosowych, połączeń alarmowych oraz nadawanie ogłoszeń z krystaliczną czystością dźwięku
  • wygłaszanie awaryjnych komunikatów głosowych oraz obsługę ewakuacji
  • nagrywanie rozmów interkomowych
  • audio monitoring – monitoring akustyczny z nastawnym uruchomieniem automatycznego wywoływania (np. połączenia aktywowane głosowo lub zautomatyzowane alarmy)
  • automatyczne przełączanie CCTV, podłączenie świateł sygnalizacyjnych, syren, itp.
  • obsługę połączeń konferencyjnych dla linii produkcyjnych (funkcje 'Party Line')
  • przekazywanie połączeń do urządzeń przenośnych, takich jak telefony czy radiotelefony
  • bezpieczne połączenia telefonu stacjonarnego, systemu DECT oraz telefonii komórkowej.
  • integrację mobilnych systemów radiowych, pozwalających na komunikację w trybie głośnomówiącym pomiędzy oddziałami np. ratunkowymi i urazowymi
  • integrację z systemem TETRA, selektywnymi połączeniami telefonicznymi i radiowymi
  • integrację z systemem kontroli dostępu, CCTV, SSWiN, VoIP i OPC.