Do zespołu C&C dołączyłem w 2015 roku, jako specjalista ds. produktu w dziale rozwiązań telekomunikacyjnych. Po blisko 2 latach przeszedłem do działu wdrożeń i serwisu jako specjalista ds. serwisu, a w czerwcu 2020 roku przyjąłem propozycję objęcia stanowiska kierownika działu serwisu.

Poza nadzorowaniem pracy mojego działu zajmuję się m.in. obsługą zgłoszeń serwisowych, pozyskiwaniem umów serwisowych, wykonywaniem aktualizacji oraz prowadzeniem szkoleń. Swobodna komunikacja oraz doświadczenie współpracowników sprawia, że nauka oraz rozwój osobisty przebiega bardzo sprawnie i przyjemnie. Ponadto firma daje duże możliwości do rozwoju oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań, co znacznie wpływa na komfort pracy.

Pozdrawiam i zapraszam do pracy w naszej firmie! 

Pracownicy po godzinach

Zobacz jak razem budujemy nasze relacje!

Więcej